.::.Tooth Fairy.::.

Tuesday 15 January 2013

you make me crazy

esok paper last aku untuk sem 5 aku kat UUM tercinta nie..tapi separuh dari jiwa aku telah melayang entah kemana pon aku tak tahu...tapi yang penting aku rindukan seseorang yang pernah menyinari hari-hari aku sepanjang sem nie..walaupun kenangan bersama dia hanya sementara tapi tak tahu kenapa hati nie seperti tidak merelakan dia pergi jauh dari hidup ini...mungkin diri ini tidak ada lagi ruang dalam hatinya tapi dalam hati ini tak pernah terbuang langsung namanya...

ya memang depan orang aku boleh berbohong yang aku benci dan tidak mempunyai apa-apa perasaan pada si dia..tapi..sampai bila aku nak tipu diri sendiri...sampai bila aku harus sembunyikan perasaan aku...berat beban aku untuk tanggung semua ini...walaupun sekejap cuma kenangan kami tapi ia beri makna yang mendalam sepanjang hidup aku...

mungkin susah untuk aku mencari pengganti diri dia saat ini...tidak seperti dia yang sedang berbahagia bersama orang lain...luluh jantung ini saat dapat tahu yang dia bakal berkahwin dengan perempuan itu...hanya tuhan sahaja yang tahu perasaan aku kala itu...mungkin benda tu belum pasti dia jodoh awak..tapi saya rasa kita makin jauh...

aku pernah bagitahu si dia yang aku tidak akan mengganggu dia lagi...tapi aku sendiri tidak dapat kawal perasaan aku dari terus hubungi dia...tak tahu kenapa..tapi yang penting usaha aku itu sia-sia...yang aku dapat hanya kecewa dan sakit hati...mungkin nama aku pun dia daa tak ingat kot..

kenangan kadang2 membunuh kita...itulah apa yang kurasakan...walaupun dengan dia tidak lama tapi kalau sepanjang hari dan setiap waktu bersama bila berpisah tetap terasa...

betul kata kawan aku..aku perlu jual mahal dengan dia..jangan nampak macam aku yang terhegeh2 pada dia..tapi sayang aku membatas segalanya...apa yang perlu aku lakukan...aku sendiri tidak pasti...

bagi dia yang terbaca entry nie..aku harap sangat yang satu hari nanti dia akan kembali pada aku...dan aku akan tunggu dia sampai satu masa yang Allah tentukan...

No comments:

Post a Comment