.::.Tooth Fairy.::.

Wednesday 17 August 2011

Ku Yakin Dia Milik Ku..

entah kenapa tbe2 ak begitu yakin yg jodoh ak nie kuat dgn dier..apa pon yg melanda hubungan kami...kami tetap bersama....pernah satu ketika dulu ak katakan ak benci...itu sebenaryer nk sembunyi kan perasaan sebenar aku pada dia...tapi sehingga kesaat ini cinta untuk dia masih ada...walaupon selepas berpisah dengan dia aku ada yang lain..tetapi perasaan cinta tetap pada dia...setiap saat aku memikir kan saat bahagia aku bersamanya...dengan dia aku tak ada nak selindung apa-apa yang terjadi pada diri aku...dengan dia aku jadi diri aku sendiri...istilah sahabat baik baginya untuk aku sudah memadai untuk saat ini..walaupon aku ingin kan lebih daripada itu...mungkin dia masih tidak menyedari apa yang aku rasakan terhadap dirinya sekarang..mungkin sampai saatnya nanti dia akan mengetahui sesungguhnya aku terlalu sayangkan dia n hubungan kami ini....

andai kata dia bukan jodoh ku..ku terima dengan ketentuan Illahi..mungkin antara kami waktu itu hanya sebagai sahabat...

andai kata dia milik ku yang hakiki..ku sedia terima dia seadanya...disaat dia melafaz kan kata cinta nya pada ku itu lah saat yang pling ku nanti kan dan aku lau insan yang paling bahagia....



ketahui lah wahai sahabatku...ak sungguh menyayangi mu lebih dari yang kau tahu....

2 comments: