.::.Tooth Fairy.::.

Tuesday 27 December 2011

1ST JOB (entry tertunggak part 2)

assalamualaikum..
entry seterusnya pada hari ini...
( nakblasdendamsbbdalametakupdatedblog)

aku rase aku xpernah tulis lagi kan hobi baru aku 
photoshoot...
tak tahu kenapa aku nie minat sangat dengan photoshoot...
minat tuh mkin terserlah bile aku dapat  DSLR..walaupon free @ pinjam tp minat aku tuh mengatasi segalanya..

berbalik pada tajuk entry...
ini laa 1st job aku selepas aku berjinak-jinak dalam industri ini...
tolong ambek pic mmber untuk dinner beliau..
kire 1st job sbb berbayar kn..hehehe
walaupon sedikit..tp bg aku itu satu kepuasan...
jom tgok pic yg aku ambek sepanjang perjalanan majlis...








p/s : tq pada AIN SYUD sebab sudi terima aku jd photographer ko k....

No comments:

Post a Comment