.::.Tooth Fairy.::.

Thursday 6 September 2012

PEREMPUANJ HANYA MAHU LELAKI KAYA??

salam semua...
tibe-tibe jari nie gatai nak menaip pulak ari nie..
mungkin sebab bosan jage lab computer dengan keadaan orang lain tak balik kolej ag...
sedang aku dok pusing sana pusing sini..
belek sana belek sini..tekan sana tekan sini...
aku jumpe laa satu gambar nie kat laman sesawang paling femes (facebook)...





mang tergelak laa aku bace statement kat gambar tu..
budak perempuan zaman sekarang hanya memandang lelaki kaya jerk ker??
mungkin sesetengah akan jawab tak..
ada jugak yang jawab ya..
terpulang pada individu sebenar yer..

bagi aku pulak..aku tidak memandang harta dan wang ringgit..rupa pun x penting..tp yang penting dia ley bagi aku kebahagiaan dan kasih sayang..bukannya wang ringgit tu tak perlu..
tapi mesti laa cari yang ley bimbing kita baru laa cari wang ringgit...
rezekikan allah bagi..dekatkan diri pada allah insyaallah rezeki tu datang kemudian...

dekat sini lelaki boleh nilai perempuan itu macam mana...
bila kita dalam keadaan susah..kita akan dapat menilai sifat sebenar seseorang individu..
dari situ kita dapat tengok orang tu ikhlas dengan kita atau sebaliknya...
bila kita hidup sederhana dan tak de pape...ada tak orang sudi berkawan...begitu laa sebaliknya...

so bagi lelaki kalau kene reject sebab korang pakai motor jerk takde kereta jangan laa sedey sangat..masih ada perempuan lain yang sudi menerima anda...
dan pada perempuan pulak jangan laa pandang pada harta tapi tengok laa pada diri lelaki itu kalau benar-benar ikhlas dan boleh membimbing..terimalah dia seadanya..manalah tau nanti biar lagi berjaya dari anda kan..rezeki hanya allah yang tentukan...


No comments:

Post a Comment