.::.Tooth Fairy.::.

Thursday 18 October 2012

Paras Jelita Bukan Pilihan Utama

salam semua...minggu nie baru dapat menarik nafas lega...setelah bertungkus lumus 3 minggu mencari rezeki dan settle kn program...walaupun lepas nie ada lagi tapi still boleh bernafas dengan tenang...

selalu cari masa nak update..tapi selalu ada kekangan sebab lappy osak...nak on9 pon kene tunggu bila masa kerja kat lab komputer...sungguh sadis kehidupan macam nie...

actually...aku bukan nak cakap pasal diri aku sangat...nie sekadar mukadimah jerk...aku nak kongsi sikit gambar yang aku jumpe kat satu page di mukabuku tadi..


betul ker??
tapi itu laa kenyataan...dari apa yang aku tengok...lelaki lagi senang bergaul dengan perempuan mesra dan kelakar...yang penting no hard feeling...laki akan berasa rimas dengan perempuan GEDIXXZ atau ngada-ngada plus manja terlebey,..tapi aku tak nafikan laa yang ada jugak laki yang minat perempuan specis macam uh...

bagi laki..paras rupa itu tak berapa nak penting sangat..asalkan perempuan tu boleh masuk pale dan memahami sudah...rupa paras yang cantik tu hanya satu bonus kalau ada...hati budi dan sifat dalaman itu lebey penting...

so pada perempuan kat lua sana...x lawa tak pe..asalkan korang tak gedik depan laki sudah mencukupi..dan nasihat daripada aku...kalau korang nie nk rapat dengan laki pon jangan laa simpan pape perasaan sangat atau dalam erti kata lain menaruh harapan...sebab laki nie bile da sayang kt seseorang dier akan setia walaupun korang uh lagi cantik dari awek dier...
betul x readers berjantina lelaki??
hahahahaha


p/s: mr.oreo ade ckp dier plih sy bukan sebab rupa...tapi kerana perangai dan sikap...seronok.... <3

No comments:

Post a Comment