.::.Tooth Fairy.::.

Wednesday 7 September 2011

.::. dpp ku kebanggaan ku.::.

tajuk entry xsama mcm yang aku nk ceritakan...mgkin ada laaa ckit...hehehehhe...

kali nie aku nak cerita pasal dimana aku belajar..

mungkin ada sesetengah dari korang tau...

ada yang xtau kan....

aku belajar kt...

UNIVERSITI UTARA MALAYSIA...


korang nak tau kat mana terletak u ak nie..google laa...(bg yg xtau uh lempang nak..nama pon utara kn..paam2 laa...)

kt UUM nie bnyak kolej kediaman...

lau tak silap aku laa ada 15 kolej kediaman...

dan kolej kediaman atau dikenali oleh pelajar-pelajar lain  (DPP)  yang ak tinggal ialah

jeng..jeng..jeng...

pic google...

DPP SIME DARBY....

lau orang lua tanya aku pe best yer sime darby nie...

aku xtau nak jawap per...bagi aku xbest kot....

hahahaha..juz kidding...

aku banyak abis kan masa aku kt bilik n bilik kelab SRM jerk...

sebab tu kadang2 aku tak kenal sangat budak2 kolej aku nie,..

pada mereka yang kenal aku tp aku xkenal uh harap maaf laa yerk....

bukan sombonk..tp lupe nama laa..hahahaha

sekarang aku daa masuk sem 3...

macam kejap jerk masa berlalu...

rase macam bru jerk masuk U semalam...

tbe2 ari nie aku datang daftar aku daa ada junior laa...

terasa diri nie makin tua laa pulak kn...

sem kali nie aku dapat rumate bru..aku rase dier nie junior..sebab aku masuk blik td daa ada barang orang..

yess boley buli..hahahaha

eh xde laa aku nie seorang yang baik..

panjang lak entry kali nie....

mgkin bnyk idea nk tulis kot...

almaklum laa bru jerk sampai bumi sintok nie....

udara segar bila dok kt utan nie..hahahahhaa

k..

sekian..

wasalam


p/s: pada rumate lama aku..aku akn rndu saat kte bersama....hahahahha....pada rumate bru a.k.a junior..selamat dtg ke dunia aku yg xberapa nk betul sgt nie...huhuhuuhu...nice to meet u babe....


2 comments:

  1. xyah bngge la ngan dpp sime darby 2, hahaha < huhh, stresssss !!! >

    ReplyDelete
  2. hahahaha..stress kene pindah yerk..huhuhu..rilex2..

    ReplyDelete