.::.Tooth Fairy.::.

Saturday 3 September 2011

.::.permata hati ku..pengubat jiwa.::.

assalamualaikum...

entry kali nie aku nak ceritakan mengenai permata hati aku...

aku nie daa ada anak ker??

jawapannya...

YAA...

ank sedara...hahahahha..(gelak jahat)

pada saat ini...waktu ini detik ini....

aku hanya ada 9 orang anak sedara yang bakal bertambah entah bila agaknya tu..

pada entry2 sebelum nie ak cuma pernah cerita pasal adik-beradik aku jerk...

pasal anak sedara aku nie ak rasa x pernah nak cerita lagi...

nie pic anak sedara aku selepas diedit...

dari picture kat atas nie pon korang boley agak kan yang anak sedara aku nie berbagai-bagai ragam...

tekaan korang mang tepat sekali...

makin ramai anak sedara..makin pening laa pale otak aku....

nak-nak bila sume daa kumpul..

ada sembilan orang daa macam 100 orang jerk...

bising dia uh jangan nak cakap laa...mang ley buat orang lain pekak jerk..

anak-anak sedara aku nie semuanya celik it...

kadang2 ak pon belajar dari dorang..

mereka nie mang advances giler laa....

aku pon tak tau dorang nie keturun sape...

maksu dier pon kalah laa...

aku dapat rase kan bila aku keje nanti..

mesti aku kene bagi anak sedara aku wet aye...

sekarang nie bru 9...

esok lusa bertambah berapa aku pon tak tau laa...

botak pale macam nie weh..
hahahaha

k laa...

nanti ak menulis lagi..

da kering idea nak tulis pasal dorang nie...asyik bising jerk dari tadi...

k..

sekian...

wasalam

No comments:

Post a Comment