.::.Tooth Fairy.::.

Monday 30 April 2012

bila bercinta kita ada naluri yang kuat..

tidak kira perempuan atau laki..bila bercinta pastikan ada naluri yang kuat terhadap pasangan masing-masing..cume bezanya adakah naluri itu betul atau salah..
selalunya lelaki dianugerahkan naluri yang tepat..nak-nak pada orang yang mereka sayang...walaupun tak ada sesiapa yang bagitahu tentang pasangannya..tetapi lelaki dapat mengagaknya..
AWAS!!
jangan sampai terkantoi..

fakta diatas nie bukan aku saja-saja reka..tapi benda ini satu kenyataan yang perlu aku kongsi bersama..mula-mula aku tak percaya kata-kata BFF aku (lelaki laa) tentang fakta ini...tapi bila alaminya sendiri dan apa yang dirasa oleh En.BF agak mengejutkan aku sekaligus aku percaya tentang fakta tersebut...
aku cube selidik benda-benda nie...dan konklusinya adalah...

  1. bila pasangan kita mula sukakan orang lain...dia akan kurang perhatian pada kita...ada saja alasan untuk mengelak dari berhubungan dengan kita..
  2. ada orang lain bagi perhatian lebih pada pasangan kita.,nie untuk pasangan yang berjauhan kebiasaannya
  3. bila pasangan cuba menyembunyikan sesuatu yang patut diberitahu kebenarannya
sume reason kat atas nie aku dapat fikirkan setelah selidik beberapa perkara yang berlaku pada aku dan orang lain..bila perempuan mula buat perkara-perkara diatas..kompom-kompom lelaki yang betul-betul menyayanginya akan dapat lihat perubahan itu dgn jelas..so berwaspada laa wahai perempuan..jangan sampai tersilap langkah...salah langkah kita akan kehilangan orang yang kita sayang

## peluang yang istimewa hanya datang sekali dalam hidup kita..jadi jangan lepaskan peluang tersebut sebab ia tidak akan kembali setelah pergi meninggalkan kita...


No comments:

Post a Comment