.::.Tooth Fairy.::.

Friday 11 May 2012

bila dapur kami berasap

salam sume...
2 3 minggu nie aku agak bz dan perasaan makin tak tenang..mungkin sebab masalah datang bertimpa-timpa..
tapi sume uh ade hikmah dimana ada jugak insan-insan yang sudi ceria kan hidup aku yang suram nie..

kali nie aku xnk celoteh panjang..just nk share beberapa pic aku masuk pertandingan masak siang tadi..
macam tak percaya kan...siap dapat tempat pertama lagi uh..hahahaa

sempat berposing sementara tunggu peserta len daftar

"awak usha sape tuh fara??" kata madnor..
" abg cameraman tuh ensem kot.." ain pula berkata-kata

bahan-bahan yang penganjur sediakan

"nak masak per nie madnor?? sayur kangkung pulak tuh.." kata fara.
"saba-saba kite fikir same-same ea.." madnor balas

"budak berdua nie nak kene nie..aku tengah serabut pikir kn menu boleh pulak dowg posing.." madnor membebel

"bukan yang tuh laa madnor...ambek sayur nie..." fara cube menerangkan..
"gado jerk keje dowg nie...sekeh sekor-sekor baru tau" giliran ain pulak membebel

"jangan laa tengok aku potong sayur nie..segan laa aku" fara dengan muke tersipu-sipu

"macam nie cara tumbuk rempah...jangan bagi tumpah tau.." madnor bg tunjuk ajar..

mari kite kerjasama bersih kan bahan-bahan

penyokong setia kumpulan kami

"lambat lagi ker nak siap..lapaq da nie..." fara bertanya pada madnor

hasil air tangan madnor

tadaaa...untuk persembahan pada juri...hasil tangan fara dan madnor serta potongan sayur dri ain..

smart laa abe saya nie...nak kenal boleh??

yeahhh kami menang no 1....

bersama peminat

makin bertambah peminat..mentang2 laa kami hot...haahaha

juara milik kami...syukur de chef handal dlam kumpulan

masing-masing wat muke comel selepas dpat rangkul gelaran  juara..weee :)



walaupon aku masak ala kadar jerk tapi aku tetap enjoy join program macam nie...sebelum nie jangan harap laa aku nak masuk program DPP tp skrg aku mula enjoy program yang diadakan...
weee..:)
thank pada orang tu yang byk bawak aku rapat balik dengan budak-budak DPP dan ceriakan hari-hari suram aku...


sape orang tuh??? nanti kn entry berikut yer k...

wasalam...
sekian...


1 comment: