.::.Tooth Fairy.::.

Monday 14 May 2012

T.T.M ( Teman Tapi Mesra)

assalamualaikum..
kali nie seperti yang aku janjikan pada entry lepas yang aku nak cerita pasal seseorang yang baru hadir dalam hidup aku tapi dia banyak ceriakan hari-hari suram aku kt UUM nie..

sejak dua menjak tiga menjak nie...aku ade laa sikit salah faham dengan geng-geng aku sendiri..aku sendiri tak tahu pasal ape tiba-tiba geng aku sendiri menjauhkan diri daripada aku..mungkin aku ade wat salah kat dorang tapi aku tak perasan kot...maaf yer kawan...

alamak terlari jauh dari tajuk asal pulak..sebenar yer aku nak cerita pasal seseorang nie...
tengok nie gambar dia..



ok..nama dia MUHAMAD NUR BIN ARIS..
tarikh lahir 10/10/1990
asal kota tinggi johor
(dah2 tak payah nak tau lebey-lebey)

macam mane aku boleh kenal dier??
aku ase add dier kt mukabuku sebab dier nie senior aku...
tapi kami tak pernah chatting pon...
sampai laa satu hari dia nek chat dengan aku...dan dari situ laa kami mula kenal...

hubungan kami menjadi semakin rapat mase aku masuk sem 4..
tu pon sebab kat mukabuku de satu permainan  "poke"... ( agk laa kalau kowg xtau kn...masing2 bukan de fb ker?? kalau xde ce try xplore)
bermula dia kalah permainan nie dan aku dengan perasaan main-main aku pon mintak dia belanja aku burger dan kene anta kat bilik aku...

seminggu lepas tu de budak junior datang bilik anta burger...terkejut jugak aku..betul2 dia buat...hahaha...malu2...
kami tak pernah jumpe pon padahal 1 kolej...mungkin pernah terserempak tapi tak pernah nak perasan kehadiran dia...hahahaha
(kejam tak aku??)

tanggal 4 April 2012..
kami bertemu..makan tengahari bersama...mase uh sebab aku xde member nak ajak teman makan...dari makan sowg2 baik aku p cari mangsa...hahaha
kebetulan pulak dia on9...sebelum nie dia pernah ajak kua makan..tapi aku xde masa...so tok balas balik kali nie aku pulak yang ajak dia keluar...

first time tengok dia aku agak terkejut laa jugakkan...
dalam hati berkata-kata "ensem kot mamat nie"
hahahahahaa...gatal jap...
dan dari situ laa hubungan kami bermula..kami selalu kua makan bersama...dan dia ajak aku teman dia ajar tarian...
TARIAN???
yup dia pandai menari tarian tradisional...terkejut?? bukan tu jerk dier pandai masak jugak...
weeee :)

sebab dia aku mula rapat dengan budak kolej aku...yang dulu yer aku tak kenal sowg pon...yang paling ajaib..kerana dia jugak aku rapat dengan sowg senior nie yang mase sem 1 kami pernah gaduh teruk..tp sekarang kami slalu keluar skali...hebat kan penangan dia...dan yang paling ketara sekali aku banyak join program kolej yang selama nie aku tinggalkan...huhuhuhu... :)

tapi kowg jangan salah paham pulak..dia hanya aku punya sahabat baik...tu apa yang dia nak...so aku terima dengan hati yang terbuka...andai dia bace entry nie..jangan nak kembang semangkuk pulak ea...hahahaha

ok laa...
panjang pulak entry kali nie...
wasalam...daaa





p/s: kalau berminat boleh pm aku..hahahahaha














No comments:

Post a Comment