.::.Tooth Fairy.::.

Sunday 8 July 2012

mereka insan istimewa

suda berhabuk aku punya blog nie...
daa berzaman tak update...buzy exam dengan program punya pasal.
.sampai tak de mase nak update...
macam makin sunyi blog nie aku rasa..

banyak benda yang berlaku pada aku semenjak aku tak update nie..
sampai tak tahu nak story yang mana satu..
idea nak update yang mana satu pon tak datang-datang lagi..

korang tengok laa dulu gambar-gambar yang aku nak kongsi..nanti aku cerita tentang gambar tersebut..
nie laa kami...geng lepak malam2... ( pic blurr sikit)

time besday kak ina

kami mang suke p jalan2..

photoshoot adalah kegemaran kami...masing2 giler bergambar..

ceria suasana untuk last outing bersama

gambar artis, PA artis dan reporter..( ce teka mana 1 artisnya)

ok sekarang aku rasa macam nak cerita tentang mereka...
gambar daa tunjuk nama dan peribadi dorang aku x story lagi...

first skali aku nak kenal kn kakak2 aku dulu baru abang2 aku...hahhaa
oleh kerana aku yang paling muda..so dowg nie mang pangkat kakak dan abang aku laa kan...
so sweet...hahaha


syaidatun naimah

kakak comel nie nama dia syaidatun naimah...
aku panggil kak naimah jerk..
seorang yang periang..minat sangat dengan korea...
dengan dia nie aku slalu sedut movie or drama dri external dia..
dier asal Perak..
dulu masa aku sem 1..aku pernah laa ade salah paham dengan geng2 dia..
sampai xbertegur...kalau jumpe siap jeling lagi..
tapi bile aku sem 4 nie..tbe2 jerk kami ley rapat siap ley hangout same2...
bila fikirkan balik mang lawak laa time kami gadoh dulu...
mcam bazir masa macam uh jerk..

nor aslina 

yang nie pulak kak ina...dia asal kedah..kat sg.petani jerk..uma dia paling dekat skali...
bilik dia dengan bilik aku dekat sangat2...nak jerit panggil dia pon boleh..
slalu kami yang perempuan nie lepak dlam blik dia laa..
al-maklum..bilik besar kan...mang jadi sarang kami laa..
nak on9 ker nak masak ker nk tgok movie ker mesti p blik dia...hahhaa..
kakak yang nie amat laa paham jiwa aku..suke korek rahsia aku...kihkihkih..
dan aku pulak slalu terpecah rahsia sendiri kt dier...adoi..memalukan betul...

zahid zainuddin

siapakah dia?? dia berasal dari kelantan tp keturunan korea..
hahahaha...
dia nie seorang yang sangat kuat merajuk...
macam perempuan pon ade kadang-kadang..
kalau bersiap nak keluar uh dia laa paling lambat skali..
riuh suasana kalau dia ada...de jerk lawak bodoh dier nak buat..
tp bile time datang bulan dia..jangan tanya kenapa kalau dia senyap seribu bahasa...
zahid nie kire senior kos aku laa..
de jugak 1 kelas dengan dia...
kami slalu kenen kn dia dengan kak naimah..
dowg nie mang serasi sangat..mcam ade jodoh gitu..
hope berpanjanglah jodoh mereka...

madnor @ mamat

dan yang last skali aku ase aku xperlu nak story lebey2 sebab dah ada 1 entry khas untuk dia...
dari beliau laa aku kenal mereka bertiga yang di atas uh...
walaupun mamat nie suke sangat marah n emo dengan aku tapi aku still sygkan dia...
perghh statement berani mati nie..hahhaa...

sem depan kakak-kakak aku daa xde..rase sedey mang aku tak dapat nafikan...
dowg hadir time aku susah..sebab tu dengan dowg aku xpernah berkira..
bila dowg xde naik sem nanti aku dapat rasakan yang hidup aku kembali bosan...
nak cari kawan baru bukan sesuatu yang mudah..nak2 kawan yang hadir time kte susah..

aku harap persahabatan kami nie kekal hingga akhir hayat...aku daa anggap mereka macam abg dan kakak aku...
aku inginkan yang terbaik dalam hidup mereka..insyaallah andai panjang umo dan murah rezeki kami...
kami akan berjumpe lagi..


p/s: pada kakak-kakak ku jangan lupe adek mu disini...doakan adek mu ini berjaya jugak dan bahagia dengan insan tersayang...love u'oll...




No comments:

Post a Comment