.::.Tooth Fairy.::.

Saturday 29 October 2011

"H.a.N.t.U k.O.r.E.a" daa dtg melanda!!

assalammualaikum sume!!!
korang mesti slalu dengar pasal cerita korea kn...
sebut pasal korea...
cerita apa yang korang ase paling korang ingat??
FULL HOUSE??
WINTER SONATA??
PRINCESS HOUR??
BOYS OVER FLOWER??
YOUR BEAUTIFUL??
lau nak disenaraikan mang laa xcukup satu entry..
aku nie mang peminat setia cerita korea...
tapi aku sendiri tak tau bila minat itu timbul...
hehehee..teruk gak aku nie kadang-kadang...

tapi mang tidak dinafikan lagi laa..
kalau seseorang tu daa tengok cerita korea nie nak-nak drama...
mang boleh jadi ketagih kot..
senang cite..
cerita korea nie MEMANG BERHANTU...
siyes...
aku tak tipu korang...
lau tak caye korang try laa skali...
tak kira laa laki atau perempuan...
kalau sekali daa start tengok...
mang xley berenti..
makan kemana..tidur kemana...
yang paling truk mandi pon tak tentu hala....
teruk kan penangan cerita korea nie...

aku nasihatkan pada korang jangan laa start tengok cerita korea nie..
nak-nak time assignment bertimbun or dekat-dekat exam..
kang satu kerja pon xjadi....
naya jerk nanti..

lau nak tau korang nie hantu korea ker x..cube teka gambar kat bawah nie....kalau betul sume...mang sah laa anda laa HANTU itu!!!
hehehehe





No comments:

Post a Comment