.::.Tooth Fairy.::.

Wednesday 12 October 2011

SETELAH SEKIAN LAMA

assalamualaikum pada semua...

rasanya sudah lama kot blog nie sepi tak bertuan.

bukan tak nak menulis..

tp.....

kesempatan tuh tidak menyebelahi aku laa pulak..

actually macam2 cite nak bagi tau kot...

xpe2..slow2...pelan2 kayuh.. :P

hurmm....

nak mula cite yang mane ek??

bnyk sgt laa pengalaman yg interesting sejak aku naik sem 3 nie...

okey dokey..

aku nak start dengan aniversary aku dengan Mr. ASR aku...

entry sebelum nie aku cakap yan aku daa reak dengan dier btol dak??

tp sempena anivesary kteowg pada 101011 ari tuh...

kami KAPEL BALIK!!!!!!!!!!!!!!!

yahoo..jodoh kami masih panjang...

alhamdulillah Allah temukan aku dengan insan yang amat sempurna (bg aku laa)

aku nak nasihat kan pada mereka yang tengah hangat berkapel kt luar tuu...

ingatlah kte hanya mampu merancang..

tuhan yang tentukan segalanya..

dan jangan laa beri arapan pada seseorang lau kita sendiri tidak pasti hala tuju hubungan tersebut k..

INGAT!!!

jangan sesekali pernah ada perasaan untuk mempermainkan perasaan seseorang..

kerana ada orang lain akan mempermainkan perasaan kita balik suatu hari nanti...

ok..

sekian...

wasalam buat smua...


p/s: wat Mr.ASR thx terima sy balik dlam hidup awk..bby syg b ketat2...xmoo noty2 ag k...muaahhh...<3

No comments:

Post a Comment