.::.Tooth Fairy.::.

Monday 6 February 2012

AKU D CYBER CAFE??

Salam semua...
aku sebenar yer tak tahu nak tulis per nie...
tp bile daa mula menulis tak nak berhenti pulak ase tangan ini...
berbalik pada tajuk aku...
AKU DI CYBER CAFE..

sape yang tak tahu apa yang ade di cyber cafe...
aku ase aku mula kenal cyber cafe nie dari aku form 1 kot...
time tu mne laa ade line tenet kt uma...
nk bukak mysapce kene laa layan kt cyber cafe..
skrang nie aku tengok budak2 sekolah rendah banyak ke sini sbab nk men game...
tak cukup kat rumah agak yer...kat cyber cafe pon nk men game..

korang jangan slah paham pulak..cyber cafe nie bukan lah tempat makan..
ia merupakan tempat melayari internet bagi mereka-mereka yang xde line internet kat uma...
macam kes aku nie lain sikit..
line internet ade...tp....lappy aku osak pulak...tension btol aku...

aku ase setiap tempat de cyber cafe nie..cume bayaran per jam uh kadang2 tidak serupa...
aku ase perniagaan cyber cafe nie akn dpt untung besar..
cube kowg pk.. satu jam kite kene bayar sampai rm2.00
kalau budak2 main game kompom 3jam baru puas...
3jam X rm2 = RM6...
karen baru bape ringgit...
komputer pulak lau xosak boley gune lagi...
gaji pekerja xde laa besar sgt..belom masuk owg print ag tu...

dulu ade jugak laa cte2 aku nk bukak cyber cafe..
tp aku ase mcm skrg nie xbape nk laku mase zaman2 aku dulu..
tapi sangkaan aku melesit..tetap ade budak2 yang baru nak membesar datang tok berhibur kat sini...
mgkin cite2 aku uh boley dijalan kan kot..insyaallah...
hahahahhaa

ase yer daa lame kot aku menulis kt sini...
daa nk blik takot kene bayar mahal jap ag...
ok sume..
salam

No comments:

Post a Comment