.::.Tooth Fairy.::.

Thursday 9 February 2012

RESULT KU!! (tahniah diucapkan)

Assalamualaikum sume..
this time i want to write somethings bout the title..hahahahaha
nk speaking jap naa..haha..
mentang2 proses writing aku lulus..hahhaa
wee..
alhamdulillah...
result aku de jugak peningkatan dari segi rohani dan jasmani..
walaupon x sampai lagi pe yg aku arap kan..tp ckup laa tok aku bangge kan kat sini sebab tetap de peningkatan...ahahhaha

penat berhempas pulas memerah otak  dengan sibuk selesaikan tugas program lagi aku rase keputusan yang aku dapat ini amat lah berbaloi dengan usaha aku yang x seberapa...
tp..agak kecewa jugak laa kan bile kene ambek ag paper yang pling aku x suke...
xtau nape...bengong btol sampai x credit subjek tuh..but not only me..rmai lagi yang kecundang sebab subjek berkenaan..

overall aku puas hati laa...
tahniah pada mereka yang berjaya dengan cemerlang..
dan pada mereka yang result menurun tu tingkatkan lagi usaha anda k...
jangan mudah putus asa...next sem kite belajar elok2..kurang kan main2 k...hahaha
 sekian..
wasalam

p/s: azam sem4..nk capai target..nk g sume kelas...xnk ponteng2 lagi...nk wat assignment dengan mereka yang boley bg komitmen sahaja...hahahaha...n nk jd nerd lepak library sampai lebam..(yg tu x berani nk jnji dari sem 3 ckp nk lepak library)..


No comments:

Post a Comment