.::.Tooth Fairy.::.

Sunday 26 February 2012

EVERYTHINGS ARE NEW

salam pada semua readers...
thanks sampai sekarang ko masih sudi bace blog aku yang tah pape nie...
siyesly minggu nie aku busy sangat2..
yelaa kelas sume xde gap..
sem lepas rilex giler...sem nie..mcm !@#$#$%

firstly..
sem baru..bilik baru..rumate baru..lecturer baru..kawan pon ade yang baru...cume pakwe jerk tak tukar baru..hahaha
lau pakwe pon tukar baru alamat kene sembelih dengan En.BF..

SEM BARU...
ok laa...daa tak pegang pape jawatan...sambung keje lab blik..jadual kelas yang begitu padat....lecturer yang ala-ala ok atau tidak..hehhehe..

BILIK BARU...
suke sangat sebab aras bawah sekali tak payah nak naik tangge tinggi-tinggi macam sem lepas..
dekat dengan cafe..walaupon tak p makan cafe pon..bilik makin kemas...sebab daa tak tau nak wat pe slalu jerk aku kemas bilik..( rajin terlebey)

RUMATE BARU...
boleh laa..baru kenal lagikan tak sure laa masuk pale ker tak..tapi yang penting member-member aku daa tak lepak bilik aku sebab segan dengan rumate baru..jhaahhaha...kelakar jer ase...opss lupe kali nie pon rumate aku berasal dari pantai timur gak..mang tak lari laa aku dari kawan dengan orang sana..

LECTURER BARU..
sem nie lecturer aku multi-races...hahaha...cina..melayu..india...sume ade..mang legkap laa kan..de yang sporting..ade yang just fine...ade yang skema giler..biase laa manusia..macam-macam perangai..

KAWAN BARU..
kawan baru?? hurmmm sejak p baksis hari tu mang makin ramai laa yang kenal aku kt UUM nie...rase macam femes kejap..hahahah...kawan-kawan lama still ade...bagi aku kawan-kawan nie silih berganti...so aku tak pernah kesah mereka nie nak wat pape pon kat aku..tk kawan aku?? so what aku cari laa kawan lain...betul tak??



p/s: setiap sem de azam...so sem kali nie azam nak nek kn pointer n basmi lemak...lau sem lepas boleh nape bukan sem nie kn?so mari kte buktikan same2 k..





No comments:

Post a Comment