.::.Tooth Fairy.::.

Thursday 1 March 2012

limaratus hari

assalamualaikum sume...hari berganti hari..bulan berganti bulan..tup2 jerk hubungan aku dengan En.BF genap 500 hari ari nie.. terase macam abru je kami kapel...tapi inilah hakikat yang paling aku tak sangke dalam hidup aku.. En.BF tahan dengan sikap aku yang panas baran..suke mar..dan main sembur jerk tanpa pikir perasaan orang.. member aku sume tertanya-tanya macam mana laa kami nie bile berdua..sebab masing-masing giler perangai macam budak-budak jerk..takkan laa aku nak tunjuk loving-loving depan kowang..malu weyh...hahahahaha...aku bukan pe..manje aku biar laa dier sorang jerk yang tahu..hahahhaa..dengan En.BF aku bebas nak wat pe aje..nk kentut kuat2 pon xde hal..kire mang jadi diri sendiri laa...banyak gak laa kelemahan aku yang dier tahu..tpi aku bersyukur sangat2 dier dapat terima aku seada yer..sepanjang 500 hari bersama banyak jugak laa pahit maun yang kami lalui..seperti pasangan len kami tak lari dri masalah..tapi bagi aku dia yang terbaik dalam hidup aku...da2 malas nak puji lebey2..dia tu bukan betul sangat nanti perasaan lebey,,yang penting cinta dan sayang untuk En.BF ade dalam hati aku...

p/s: b syg daa puji nie xreti2 ag ke nak bg adiah..hahahahahahaha

No comments:

Post a Comment