.::.Tooth Fairy.::.

Saturday 3 March 2012

teman FB aku..

tiba-tiba muncul idea nak menulis lagi hari nie..
kali nie pasal per pulak laa si nieny nak story mory...
hahhaa...
nak cakap kami pernah bertemu rasanya tidak pernah sekali pon..
tapi kami selalu meluahkan apa yang terpendam dalam diri masing-masing..
nak-nak hal percintaan..
macam mana kami boleh rapat pon aku sendiri lupe..haha
al-maklum laa aku mang susah nak ingat sesuatu yang terjadi pada diri aku.hanya sesetengah jerk..hahah
tapi yang pasti kami pernah bersama dengan orang yang sama walaupon situasi yang berbeza...
mingkin orang lain pelik kenapa aku dan dia nie rapat..padahal kalau perempuan lain kompom-kompom tak kan tegur dah..hahha..tapi berbeza dengan aku..bagi aku kami banyak persamaan..itu apa yang dikatakan oleh  seseorang laa..aku pon tak pasti akan kebenarannya...
bagi aku dier jenis yang simple dan baik...pendengar yang setia jugak la kadang-kadang..tapi tak tau laa apa yang dianggap tentang aku..hope yang baik-baik juga.. ^__^

habit dier yang paling ketara sepanjang aku kenal dia adalah shopping online..pantang ada tudung bawal baru dan lawa kompom-kompom laa duit yang selama nie dia simpan akan terbang melayang...

secondly minat dia sama macam aku..suka baca novel..dari beli online dan pergi ke kedai buku..mang dia akan borong sakan..mengikut apa yang dia pernah cerita kat aku..dia sanggup abis kan duit sebanyak RM200 tok beli novel..mang giler minah nie...hahaha

thirdly yang aku perasan dia suke like status aku..bukan status aku jerk..sume orang punya status kt FB dia like...pe pon tak boley..dan yang paling teruk tak boleh terbaca ayat jiwang sikit..kompom dia copy and paste kat wall dia...

mesti korang tertanya nape aku tak pernah jumpe dia kan??
bukan kami tak berjumpa..tapi setiap kali merancang mesti tak pernah nak jadi..tak tahu laa kenapa...
siyesly aku excited sangat nak jumpe dier depan-depan..tapi mungkin belum masanya kami nak hangout skali kot..

bagi aku dia seorang yang setia pada cinta..tak kira laa banyak kali mana dia terluka dia tetap setia..hahaha...(ayat aku terlebey da nie).. hope sangat satu hari nanti dia akan dapat lelaki idaman yang dia tunggu-tunggu tu...insyaallah lau jodoh dia panjang dengan BFF aku yang sorang tu aku laa orang yang pling bahagia...hahhaa...


nie haa orang yer... SYAMIMI HANANI BT MOHD SUHAIMI
lawakan orangnya...hehehe...
pada jejaka diluar sana lau nak berkenalan boleh laa bagitau aku..hahahaha... (xde aku gurau jerk)

suda laa penat berceloteh kat sini...
sekian...
wasalam

No comments:

Post a Comment